La Veu de la Síndica

Subscripció al butlletí

Si desitja tenir més informació sobre les resolucions i actuacions de la defensora de la ciutadania barcelonina, subscrigui's en el butlletí mensual 'La Veu de la Síndica' mitjançant aquest formulari.

D’acord amb la normativa de protecció de dades us informem que, en tramitar aquest document consentiu a que les vostres dades personals seran tractades per l’Ajuntament de Barcelona, segons les competències/fitxer-LOPD “150 Difusió de les Activitats de la Sindicatura de Greuges de Barcelona”, amb la finalitat de difondre i informar de les actuacions i activitats de la Sindicatura de Greuges de Barcelona, (tractament 420), legitimada en base al consentiment de l’interessat. Tret d’obligació legal, les vostres dades no seran cedides a tercers. Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les vostres dades, així com altres drets sobre les mateixes. Podeu consultar informació addicional sobre aquest tractament i protecció de dades en www.bcn.cat/ajuntament/protecciodades

Així mateix, en compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació 34/2002 de l’11 de juliol, us indiquem que en informar el camp correu electrònic o telèfon mòbil ens autoritzeu a emprar aquests mitjans per la realització de comunicacions directament relacionades amb la finalitat indicada.